Μπορεί ένα μικρό κορίτσι, μία χριστουγεννιάτικη διαφήμιση και ένας Άγιος Βασίλης να ευαισθητοποιήσουν τον κόσμο για την άνοια; Αυτή η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση είναι η απόδειξη ότι μπορεί. Η διαφήμιση που έχει τίτλο «Santa Forgot» (Ο Άγιος Βασίλης ξέχασε) δημιουργήθηκε από το Κέντρο Έρευνας για το Αλτσχάιμερ της Μεγάλης Βρετανίας (Alzheimer Research UK), και μέσα από μία συγκινητική ιστορία προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την άνοια και τη νόσο Αλτσχάιμερ.
Η διαφήμιση, την οποία αφηγείται ο Stephen Fry, δύσκολα θα αφήσει κάποιον ασυγκίνητο, αφού καταφέρνει να θίξει με απλό, αλλά ουσιαστικό τρόπο ένα πολύ ευαίσθητο θέμα.
«Έχουμε κάνει φοβερά άλματα απέναντι σε ασθένειες όπως ο καρκίνος και το Aids, και με την σωστή έρευνα μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και για την άνοια. Αυτή η διαφήμιση μας υπενθυμίζει να πιστεύουμε στην δύναμη της έρευνας», ανέφερε η Hillary Evans, διευθύντρια του Alzheimer Research UK.
Εάν θέλετε να δείτε πώς θα ήταν ένας κόσμος όπου ο Άγιος Βασίλης έχει ξεχάσει τα Χριστούγεννα, αλλά και τι κάνει ένα μικρό κορίτσι για να το αλλάξει αυτό, μπορείτε να δείτε το βίντεο.