Νέα στοιχεία έρχονται καθημερινά στο φως της δημοσιότητας σχετικά με όσα θα μπορούσαν να έχουν γίνει για να αποφευχθεί το μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα.
Όπως φαίνεται σε έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ η σύμβαση για την προμήθεια ραδιοκάλυψης GSMR ολοκληρώθηκε στο δίκτυο το 2018 με σταθμούς βάσης, εξοπλισμό ραδιοκάλυψης, πλήρες δίκτυο οπτικών ινών.
Μάλιστα μέχρι τον Ιούλιο του 2019 ολοκληρώθηκαν οι εκπαιδεύσεις προσωπικού, μηχανοδηγών, σταθμαρχών, έγιναν δύο δοκιμαστικές λειτουργίες με φορητές συσκευές στο τμήμα ΣΚΑ – Αεροδρόμιο τον Απρίλιο και τον Ιούνιο με επιτυχία.
Η πρώτη σύμβαση έχει χρονολογία 2016, παραδόθηκε το 2018, ολοκληρώθηκε 2019 και μάλιστα υπήρχε και στο τμήμα που έγινε το δυστύχημα στη Λάρισα και τον Ευαγγελισμό.
Αυτό σημαίνει ότι αν λειτουργούσε, ο μηχανοδηγός θα μπορούσε με ομαδική κλήση και προς συγκεκριμένους αποδέκτες -στην προκειμένη περίπτωση με τους 2 σταθμάρχες σε Λάρισα και Νέους Πόρους καθώς και με τον μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας – να μην προσπαθεί να τον ψάχνει όπως οι πληροφορίες αναφέρουν με το κινητό του τηλέφωνο.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1