Δέσμη παρεμβάσεων αλλά και διεκδικήσεων για το κυκλοφοριακό πρόβλημα, που ταλαιπωρεί την πόλη ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής, ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας στην αποψινή (11/10) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης.
Ειδικότερα, ο κ. Ζέρβας παρουσίασε έναν σχεδιασμό δέκα σημείων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού:
1. Ετοιμάζουμε 20 σημεία στάθμευσης μέσα στον αστικό ιστό περίπου 700 θέσεων
2. Απομακρύνουμε συστηματικά εγκαταλειμμένα οχήματα, που καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης
3. Στηρίξαμε πολιτικά αλλά και εμπράκτως την ανάταξη του ΟΑΣΘ
4. Η Δημοτική Αστυνομία έχει σπάσει κάθε ρεκόρ ελέγχων στους δρόμους της πόλης
5. Ζητούμε από την ελληνική κυβέρνηση να δοθεί η δυνατότητα τουλάχιστον διπλασιασμού της δύναμης της Δημοτικής Αστυνομίας. Σήμερα η υπηρεσία αριθμεί περίπου 80 άτομα, ενώ στο οργανόγραμμα απαιτούνται περισσότερα από 300 στελέχη
6 Αίτημα στον αρμόδιο Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και από τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ. την άμεση ενίσχυση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης με περισσότερους τροχονόμους, με στόχο την υποβοήθηση της κυκλοφορίας ειδικά κατά τις ώρες αιχμής
7. Επαναφέρουμε τη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ. Τα στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω της τηλεματικής θα δείξουν ακριβώς πού και πότε πονάει η πόλη, ώστε να αναλαμβάνουμε κοινή πρωτοβουλία στους λεωφορειόδρομους και σε όποιο άλλο σημείο απαιτείται επέμβαση της Δημοτικής Αστυνομίας
8. Προχωράμε τη διαδικασία για το υπόγειο πάρκινγκ στην πλατεία Ελευθερίας
9. Συνεργαζόμαστε με το ΙΜΕΤ – ΕΚΕΤΑ, έχοντας ετοιμάσει το δικό μας Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, το οποίο λαμβάνεται υπόψη σε κάθε ανάπλαση και σε κάθε παρέμβαση
10. Προχωρούμε στην ενίσχυση του Ενιαίου Συντονιστικού Κέντρου, ώστε να διαμορφωθεί ένα «στρατηγείο» κυκλοφορίας για τη Θεσσαλονίκη.