Σε αναμονή για τουλάχιστον 13 λεπτά στην τηλεφωνική γραμμή της Άμεσης Δράσης, βρέθηκε πολίτης, όπως κατήγγειλε στον ΣΚΑΪ.
«Λόγω δουλειάς κινούμαι συνέχεια στον δρόμο και αρκετές φορές χρειάστηκε να καλέσω στην Άμεση Δράση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, βρισκόμουν στην εθνική και είδα μπροστά μου μία νταλίκα φορτωμένη με μπάζα, τα οποία δεν ήταν καλυμμένα και έφευγαν στον δρόμο. Μου έλεγε ότι βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας. Όταν καλείς την Αστυνομία, δεν περιμένεις να μπεις σε αναμονή»
Απαντώντας στην καταγγελία από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνονται τα ακόλουθα:
· Κατόπιν σχετικών διαταγών της νέας Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα το αστυνομικό προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου 100 ανά βάρδια να έχει διπλασιαστεί.
· Στο πλαίσιο αυτό, ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100 είναι μικρότερος από 5 δευτερόλεπτα.
· Ενδεικτικά, το τριήμερο 17-19 Απριλίου 2024, διάστημα το οποίο αφορά η εν λόγω καταγγελία, σε συνολικά -20.022- κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο 100, ο χρόνος ανταπόκρισης των τηλεφωνητών ήταν ο εξής:
- Από 1 έως 5 δευτερόλεπτα στο 85,52% των κλήσεων (-17.123- κλήσεις)
- Από 6 έως 20 δευτερόλεπτα στο 13,67% των κλήσεων (-2.736- κλήσεις),
- Από 21 έως 30 δευτερόλεπτα στο 0,74% των κλήσεων (-148- κλήσεις)
- Από 31 έως 60 δευτερόλεπτα στο 0,07% των κλήσεων (-15- κλήσεις)
- Από 60 δευτερόλεπτα και πάνω, καμία κλήση.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ