Όλα δείχνουν ότι «κλειδώνει» οριστικά πλέον η επιβολή νέου ειδικού φόρου τόσο στους έχοντες πρόσβαση στο internet ,όσο και σε όσους έχουν επιλέξει τη συνδρομητική τηλεόραση ως ένα εναλλακτικό οικονομικό μέσο ψυχαγωγίας, αφού η οικονομική τους κατάσταση δεν επιτρέπει την ψυχαγωγία εκτός σπιτιού.
Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι το ΥΠΟΙΚ έχει καταλήξει σε 1-2 σενάρια για κάθε περίπτωση, και μένει να καθοριστεί ο τελικός τρόπος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η πρόσβαση στο internet, όσο και οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης φορολογούνται από την εμφάνισή τους ως είδος πολυτελείας, με τον υψηλό συντελεστή ΦΠΑ 23% (που τώρα θα γίνει 24%, επομένως θα υπάρξει αύξηση και πέραν του ειδικού φόρου που θα επιβληθεί).
Παράγοντες της αγοράς υπολογίζουν ότι με την επιβολή του νέου ειδικού φόρου, σχεδόν το μισό της αξίας της υπηρεσίας που θα πληρώνει ο συνδρομητής θα αφορά φόρους προς το Δημόσιο, πράγμα που θα οδηγήσει τους παρόχους σε αύξηση των τιμών τους ώστε να συνεχίσουν να είναι κερδοφόροι, καθώς τόσο το internet (και ειδικά το «γρήγορο» internet) όσο και η συνδρομητική τηλεόραση είναι ιδιαίτερα ακριβά «σπορ» για τους παρόχους (το καθένα για διαφορετικούς λόγους).
Επίσημες αντιδράσεις από τους παρόχους δεν έχουμε ακόμα, καθώς όλοι περιμένουν τις επίσημες ανακοινώσεις από το ΥΠΟΙΚ. Ωστόσο,
Τις αντιρρήσεις τους πάντως εκφράζουν οι πάροχοι internet και συνδρομητικής τηλεόρασης τονίζοντας ότι οι σχεδιαζόμενοι νέοι φόροι θα προκαλέσουν, τελικά, το ακριβώς ανάποδο αποτέλεσμα από αυτό που επιδιώκει η κυβέρνηση, δηλαδή μείωση αντί για αύξηση των φορολογικών εσόδων, όπως ακριβώς έγινε και με τον ειδικό φόρο στο κρασί…