Σε πλήρη αποκλεισμό από το σύνολο των συνδικαλιστικών σωματείων του κλάδου οδηγήθηκε ο έως σήμερα πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και ταυτισμένος μέχρι τώρα με τον κλάδο, Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του ΣΑΤΑ, αναφορικά με την αποπομπή του κ. Λυμπερόπουλου, κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδικάτου, αποφασίστηκε μεταξύ άλλων «η άρση της εμπιστοσύνης προς τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Θ. Λυμπερόπουλο. Ο κ. Λυμπερόπουλος μετά την τοποθέτησή του αποχώρησε από την συνεδρίαση» σημειώνεται χαρακτηριστικά.
«Ήταν από την αρχή σχεδιασμένο. Η Νέα Δημοκρατία δε θέλει ισχυρά συνδικάτα, ούτε φωνές διαμαρτυρίας. Θέλει συνεργάσιμους χειροκροτητές και το πέτυχε. Μετά την παραίτησή μου από την Ομοσπονδία, ήρθε σήμερα και η άρση εμπιστοσύνης από συμβούλους της παράταξης της ΔΑΚΜΜΕ και κατά συνέπεια το ΣΑΤΑ είναι πλέον στην διάθεση του κόμματος» τονίζει στο «ethnos.gr» ο κ. Λυμπερόπουλος δηλώνοντας ότι θα είναι παρών στις επόμενες εκλογές τόσο του Συνδικάτου όσο και της Ομοσπονδίας.
Υπενθυμίζεται ότι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος βρισκόταν στο τιμόνι της ΠΟΕΙΑΤΑ από το 2002 και του ΣΑΤΑ από το 2007, ενώ την τελευταία φορά είχε εκλεγεί στον ΣΑΤΑ με ποσοστό 65%, ενώ στην ΠΟΕΙΑΤΑ είχε συγκεντρώσει το 45% των ψήφων.
Ωστόσο όπως σημειώνει «αν και θα μπορούσα να προσφύγω για την αποπομπή μου ως εκλεγμένου με αυτές τις διαδικασίες και χωρίς εκλογές στα δικαστήρια, δε θα το κάνω δίνοντας δικαιώματα να ισχυρίζονται ότι ηγούμαι του σωματείου με δικαστικές αποφάσεις και όχι ως εκλεγμένος από το σώμα. Θα επανέλθω ως υποψήφιος στις επόμενες εκλογές».
Σύμφωνα με τον ίδιο, αρχικά υπήρξε μία πίεση για την παραίτησή του, ενώ όταν αρνήθηκε να το πράξει, ακολούθησε η πρόταση μομφής. Ο έως σήμερα πρόεδρος του ΣΑΤΑ με συχνή του αρθρογραφία χαρακτήριζε το ταξί ως τον «φτωχό συγγενή του κλάδου των μεταφορών για την κυβέρνηση» με αφορμή και τα μέτρα για την πανδημία, ενώ τόνιζε πως «το ταξί δεν πρόκειται να κερδίσει τίποτα από αυτή την κυβέρνηση, όχι λόγω πανδημίας αλλά γιατί αυτή είναι η πολιτική της συγκεκριμένης (νεοφιλελεύθερης) Νέας Δημοκρατίας».
Να σημειωθεί ότι στις αρχές της χρονιάς και μόλις λίγους μήνες μετά την αλλαγή της κυβέρνησης είχε προηγηθεί η αποχώρησή του κ. Λυμπερόπουλου και από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) με στόχο να «ανοίξουν» ξανά οι πόρτες της κυβέρνησης στον κλάδο καθώς οι σχέσεις των δύο πλευρών περνούσαν κρίση. Στον κ. Λυμπερόπουλο αποδιδόταν η κατηγορία της στενής συνεργασίας του με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και τον τ. υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, ενώ είχε δεχτεί σφοδρή κριτική και για τις προεκλογικές δηλώσεις του περί «μετατροπής των ταξί σε εκλογικά κέντρα».
Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι μετά το τέλος εκείνης της σύσκεψης και την απόφαση αποχώρησης του κ. Λυμπερόπουλου από την ΠΟΕΙΑΤΑ, η ΔΑΚΜΜΕ-Ταξί, η παράταξη που πρόσκειται στη ΝΔ είχε συναντηθεί στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας με τους κ.κ. Στυλιανό Κονταδάκη (Διευθυντή Πολιτικού Γραφείου του Πρωθυπουργού) και Θεόδωρο Κόλλια (Γραμματέα Συνδικαλιστικού Τομέα) με βασικό θέμα «την επικοινωνία και η συνεργασία της ΝΔ με την διοίκηση της Ομοσπονδίας και την αποκατάσταση των σχέσεων των δύο πλευρών».
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, όπως επισημαινόταν στην ανακοίνωση εκείνης της ημέρας, «δόθηκαν αμοιβαίες εξηγήσεις και ακολούθησαν οι διαβεβαιώσεις, για μια υγιή συνεργασία, βασισμένη όχι στην παραπληροφόρηση, αλλά στην κατάθεση απόψεων και προτάσεων από τα νόμιμα εκλεγμένα όργανα του κλάδου».
Έως τότε η σχέση του κ. Λυμπερόπουλου με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών φαινόταν απλά …εθιμοτυπική καθώς δεν είχε γίνει καμία συνάντηση του προεδρείου του κλάδου με τον υπουργό, Κώστα Καραμανλή.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπήρξε επί σειρά ετών μέλος της ΝΔ καθώς επίσης αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος, αλλά αυτή η σχέση είχε διαρραγεί χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 2011 όταν με δήλωση του τότε εκπροσώπου, ο κ. Λυμπερόπουλος είχε διαγραφεί από το κόμμα με εντολή του Αντώνη Σαμαρά: «Ο κ. Λυμπερόπουλος διαγράφεται από τη Νέα Δημοκρατία. Αυτά που λέει ο Αντώνης Σαμαράς τα εννοεί», είχε δηλώσει τότε ο εκπρόσωπος του κόμματος Γιάννης Μιχελάκης.
Αφορμή είχαν σταθεί οι σκληρές δηλώσεις του Θύμιου Λυμπερόπουλου κατά του τότε διοικητή του ΙΚΑ για το ζήτημα της καταβολής των εισφορών των οδηγών ταξί από τους ιδιοκτήτες τις ημέρες της μεγάλης απεργίας του κλάδου που ως αιχμή είχε την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος.
Υστερα και από τις σημερινές εξελίξεις στον κλάδο των ταξί, νέος πρόεδρος του ΣΑΤΑ αναλαμβάνει ο Βασίλης Μαραγκάκης, ενώ το Δ.Σ. του Συνδικάτου απαρτίζεται επίσης από τους: Κωνσταντίνο Δήμου (Αντιπρόεδρος Α), Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο (Αντιπρόεδρος Β΄), Σεραφείμ Κασιδιάρη (Γ. Γραμματέας), Γιώργο Σουιτσμέ (Αν. Γραμματέας), Κωνσταντίνο Περδικάρη (Ταμία), Κωνσταντίνο Μπαλωμένο (Αν. Ταμία), Γιάννη Ζερβό και Χρήστο Σκαντζάρη(Υπ. Ραδιοταξί και Νομικών Προσώπων), Μιχάλη Σώρο (υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων) και Θανάση Βίλλιο (οργανωτικό γραμματέα).
ethnos.gr