Μετά τον ισχυρό σεισμό στην Κω, η Nova και η Vodafone εκφράζουν τη συμπαράσταση και την υποστήριξή τους στους πληγέντες κατοίκους και προχωρούν στις εξής ενέργειες, ώστε να διευκολύνουν την επικοινωνία των συνδρομητών τους στο νησί.
Nova
– Δεν θα πραγματοποιείται φραγή σε συνδρομητές internet, τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης στην Κω έως και την Κυριακή 27 Αυγούστου.
– Οι συνδρομητές, οι οποίοι λόγω του ισχυρού σεισμού έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάσταση ή στον εξοπλισμό τους (δορυφορικό κάτοπτρο, αποκωδικοποιητή, router) θα δικαιούνται, κατόπιν αιτήματός τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
– Στους πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης που επιθυμούν επανασύνδεση δεν θα χρεώνεται το κόστος επανασύνδεσης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο κατάστημα Nova στην Κω (Μεγάλου Αλεξάνδρου 7 και Πίνδου 2, Τηλ.: 22420-22031) καθώς και στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nova στο 13831.
Vodafone
Όλοι οι συνδρομητές της εταιρείας, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής, ιδιώτες και επαγγελματίες, που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεσή τους για χρήση, έως τη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλους, 600 SMS προς όλους και 600 ΜΒ.
Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεσή τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.