Επιθεωρητής που βγάζει τις βάρδιες, τέθηκε σε αργία όπως συμβαίνει σε περιπτώσεις κατάφωρων αδικημάτων έως ότου διερευνηθούν οι συνθήκες με τις οποίες κρίθηκε κατάλληλος και επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος σταθμάρχης της Λάρισας για υπηρεσία τη μοιραία νύχτα του πολύνεκρου δυστυχήματος.
Πηγές του οργανισμού αναφέρουν ότι η απειρία του συγκεκριμένου σταθμάρχη ήταν γνωστή στους συναδέλφους του, ωστόσο εκφράζεται η υπόνοια ότι επελέγη στη νυχτερινή βάρδια της Τρίτης επειδή ήταν ο πιο νέος και η βάρδια της Τρίτης εθεωρείτο μια κακή βάρδια μετά από αργία, όπως ήταν η Καθαρή Δευτέρα.
Παλαιότεροι συνάδελφοί του προσπαθούσαν τις προηγούμενες λίγες μέρες που υπηρετούσε να μείνουν λίγο μετά τη βάρδια τους κοντά στον νέο σταθμάρχη.
Αν δεν είχε καθυστερήσει μάλιστα η μοιραία αμαξοστοιχία θα την χειριζόταν ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας που είχε μείνει κοντά στον συνάδελφο του.
Τίθεται ωστόσο το ερώτημα πώς επελέγη ο συγκεκριμένος σταθμάρχης για την υπηρεσία στον σταθμό της Λάρισας γενικά.
Από τον οργανισμό αλλά και την Κυβέρνηση λένε ότι η επιλογή δεν είχε τίποτα το μεμπτό καθώς σε 18 θέσεις εκ μετατάξεως εμφανίσθηκαν μόλις 2 και άρα δεν ετίθετο ζήτημα επιλογής.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον εισαγγελέα θα κληθεί και ο επιθεωρητής, ο οποίος έχει πάρει μία πολυήμερη άδεια αλλά και ο προϊστάμενός του.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1