Επειδή ο νέος σταθμάρχης είχε λίγο καιρό από τότε που μετά από εκπαίδευση πήρε τα διαπιστευτήρια, όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, πόσο μάλιστα σε τέτοιο κομβικό σταθμό όπως της Λάρισας, υπάρχει κι ένας δεύτερος σταθμάρχης για βοήθεια.
Ο δεύτερος όμως είναι εκεί από το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ οπότε και μειώνονται τα δρομολόγια και δεν έχει κίνηση.
Όμως η μοιραία αμαξοστοιχία καθυστέρησε και πέρασε μετά τις 11 οπότε ο σταθμάρχης εκείνη τη στιγμή ήταν μόνος του να διαχειριστεί την κατάσταση.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1