ΚΟΙΝΩΝΙΑ

OΑΣΘ: Παράνομες οι στάσεις εργασίας των εργαζομένων

Αναβρασμός επικρατεί μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, μετά και τη σημερινή απόφαση του Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης, που έκρινε ότι οι στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει το Συνδικάτο για τις 5,7 και 11 Ιουλίου είναι παράνομες.

Η διοίκηση του Οργανισμού γνωστοποίησε την απόφαση του δικαστηρίου και κάλεσε τους εργαζόμενους να την σεβαστούν.

«Η διοίκηση του Οργανισμού καλεί το Συνδικάτο να σεβαστεί την Δικαστική Απόφαση και να μην ταλαιπωρήσει περαιτέρω το επιβατικό κοινό» αναφέρει η διοίκηση του ΟΑΣΘ.

Για αύριο, το Συνδικάτο Εργαζομένων έχει προκηρύξει στάση εργασίας από τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα. Οι εργαζόμενοι διεκδικούν την εφαρμογή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, που, όπως αναφέρουν, αν και έχει συμφωνηθεί έχει «παγώσει» από τον Δεκέμβριο, όπως και την καταβολή των επιδομάτων θέσης ευθύνης και ανθυγιεινού.

«Συνεχίζουμε κανονικά τις στάσεις εργασίας»

Πάντως, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Γιάννης Δήμκας δήλωσε στο thestival.gr ότι ενημερώθηκε από τον δικηγόρο του για την απόφαση του δικαστηρίου, ωστόσο οι στάσεις εργασίας θα διεξαχθούν κανονικά.

«Συνεχίζουμε κανονικά τις στάσεις εργασίας για τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας. Ας μην ξεχνάμε ότι και σε άλλες στάσεις εργασίας που προκηρύξαμε, πρωτόδικα κρίθηκαν παράνομες όμως στο Εφετείο δικαιωθήκαμε», σημείωσε ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

«Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική – Τα αιτήματα των εργαζομένων έχουν δρομολογηθεί»

Έκκληση προς τους εργαζόμενους να μην προχωρήσουν στη στάση εργασίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ταλαιπωρία των επιβατών απηύθυνε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας.

«Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική. Όλοι πρέπει να καταλάβουν πως οι αποφάσεις και οι νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται», σημείωσε στο Thestival. Προσθέτοντας ότι τα αιτήματα των εργαζομένων έχουν δρομολογηθεί και είναι θέμα λίγων ημερών να ικανοποιηθούν.

Νωρίτερα, ο δήμαρχος της πόλης Κωνσταντίνος Ζέρβας κάλεσε τόσο τους εργαζόμενους όσο και την Πολιτεία να μην μείνει η Θεσσαλονίκη χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε για μια ώρα, επισημαίνοντας ότι «είναι λάθος το κόστος των διεκδικήσεων να μετακυλίεται στο κοινωνικό σύνολο».