Ειδικοί εξηγούν πως θα διατηρήσουμε όσο γίνεται πιο δροσερά τα σπίτια κατεβάζοντας τις τέντες, επιστρατεύοντας ανεμιστήρες και κλιματιστικά εναλλάξ, αλλά και πώς θα προστατεύσουμε και τα αυτοκίνητα μας από τις υψηλές θερμοκρασίες.
Καλό είναι οι τέντες να παραμένουν ανοιχτές και τα παντζούρια κλειστά κατά την διάρκεια της ημέρας, τα ανοίγουμε την νύχτα για να δροσίσει και επειδή οι τοίχοι και τα παράθυρα των μπαλκονιών μας διατηρούν την θερμότητα καλό είναι να ρίχνουμε και λίγο νερό.
Μπορούμε να πετύχουμε ενεργειακή οικονομία χρησιμοποιώντας το κλιματιστικό μας αλλά και έναν ανεμιστήρα.
Δύσκολες ημέρες περνάνε και οι οδηγοί. Η καμπίνα καίει και η μετακίνηση γίνεται εφιαλτική.
«Εάν αφήσουμε πάρα πολύ το αυτοκίνητο στον ήλιο μπορεί να ανέβει και πάνω από 40 βαθμούς μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου δείτε τώρα τι θα κάνουμε. Μπαίνουμε μέσα βάζουμε στους 20 βαθμούς όχι στην ψηλή σκάλα στην μεσαία βγαίνουμε για 2 λεπτά και ξαναμπαίνουμε» προτείνει μηχανικός αυτοκινήτων.
Εάν το αυτοκίνητο μας μείνει για πολύ ώρα πάνω από 40 βαθμούς, όπως λένε οι ειδικοί μπορεί να προκληθούν ζημιές.
Όπως για παράδειγμα να σκάσει το ταμπλό και να καταστραφούν οι αερόσακοι και να πάθουν ζημιά τα ηλεκτρονικά του όργανα. Σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε να σταθμεύουμε σε σκιερό μέρος.
Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, υπάρχει πάντα μια λύση να βάλουμε την ηλιοπροστασία στο ταμπλό για να προστατέψουμε το ταμπλό το τιμόνι την θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο.
Η εξωτερική θερμοκρασία ενδέχεται να επηρεάσει και τα καύσιμα αν το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείται για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA