Πρόκειται για 90 ντιζελοκίνητα αρθρωτά (με ρυμουλκό) και 210 κανονικά (διαξονικά), που προορίζονται να καλύψουν τις συγκοινωνιακές ανάγκες της Αθήνας στην προσπάθεια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να αυξήσει τα δρομολόγια, ιδιαίτερα εν μέσω της πανδημίας για την αποφυγή συνωστισμού των επιβατών.
Σύμφωνα με πληροφορίες προσωρινοί ανάδοχοι, μετά την αξιολόγηση των προσφορών, αναδείχθηκαν τρεις από τους τέσσερις συμμετέχοντες στον διαγωνισμό και αυτοί είναι ο όμιλος Σαρακάκη, το Μεσογειακό Κέντρο Φορτηγού & Λεωφορείου (συμφερόντων Παπαδάκη) και η Εθνική Leasing. Η τέταρτη εταιρεία συμφερόντων Μαρούλη και συνεργαζόμενων εταιρειών, τέθηκε εκτός διαγωνισμού, λόγω μη κάλυψης ορισμένων τεχνικών προδιαγραφών.
Η ΟΣΥ ΑΕ καταθέτει αύριο στο Ελεγκτικό Συνέδριο την Απόφαση και τις σχετικές συμβάσεις για τον κατά νόμο προσυμβατικό έλεγχο. «H προμήθεια των 300 λεωφορείων με την ανάθεση υπηρεσιών χρηματοδοτικής μίσθωσης εντάσσεται στο πλαίσιο της ενίσχυσης των Αστικών Συγκοινωνιών, καθώς τα εν λόγω οχήματα θα προστεθούν στις γραμμές που παρατηρούνται μεγαλύτερες απαιτήσεις, διευκολύνοντας έτσι την καθημερινότητα του επιβατικού κοινού», αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΣΥ ΑΕ.