Δύο στους τρεις Έλληνες υποψηφίους αναζητούν εργασία μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Ένα ισχυρό προφίλ στα social media ανεβάζει αισθητά τις πιθανότητες να προσελκύσει το ενδιαφέρον.
Όταν πριν από μερικά χρόνια σε έναν πανεπιστημιακό κοιτώνα δημιουργήθηκε το facebook, κάνεις δεν μπορούσε να προβλέψει ούτε τα δεκάδες κοινωνικά δίκτυα που θα ξεπηδούσαν στη συνέχεια αλλά ούτε και το μεγάλο αντίκτυπο του στην οικονομία και την καθημερινότητά μας.
«Παράθυρο» για την αναζήτηση και την εύρεση εργασίας θεωρούνται πλέον τα κοινωνικά δίκτυα καθώς επιλέγονται από τους υποψηφίους για μια θέση εργασίας για να έρθουν σε επαφή με άτομα που θα τους δικτυώσουν σε ενδιαφερόμενες εταιρείες, αλλά και από τους εργοδότες που ελέγχουν τα προφίλ των χρηστών και επιλέγουν τον ιδανικό για κάθε θέση.
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγαν από κοινού η εταιρία ανθρωπίνου δυναμικού Adecco με το Πανεπιστήμιο Catholic University of Milan της Ιταλίας, τουλάχιστον το 30% των ψήφων δήλωσε ότι έχει προσεγγισθεί από κάποιον εργοδότη μέσω κοινωνικών δικτύων, με το 9% να δέχεται και πρόταση για εργασία, ενώ τα ποσοστά για την Ελλάδα είναι 34% και 6% αντίστοιχα.
Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ