Σε συνέχεια ανακοίνωσης της Ελληνικής Αστυνομίας, αναφορικά με κείμενο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, το οποίο αφορά σε επαπειλούμενη επιμόλυνση συγκεκριμένων προϊόντων τους, οι εταιρίες Coca-Cola, Nestlé και Unilever ενημερώνουν ότι, μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές, «προχωρούμε άμεσα σε προληπτική απομάκρυνση των παρακάτω προϊόντων από όλα τα σημεία πώλησης στην Αττική:
– Hellmann’s Caesar Salad Dressing (πλαστικό μπουκάλι 235 ml)
– Pummaro «κλασικό» και «πιο συμπυκνωμένο» (χάρτινη συσκευασία των 500g και 520g αντίστοιχα)
– Nestea Ice Tea Ροδάκινο (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
– Nestea Ice Tea Λεμόνι (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)
– Coca-Cola Light (500ml πλαστική φιάλη, 4Χ500 πλαστική φιάλη)».
«Από την πρώτη στιγμή, είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, καθώς η ασφάλεια των καταναλωτών μας αποτελεί πρωταρχική και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα μας», συνεχίζει η ανακοίνωση των εταιρειών και καταλήγει:
«Διατηρούμε ανοιχτή επικοινωνία με τους καταναλωτές μας στους ακόλουθους αριθμούς χωρίς χρέωση:
– Coca-Cola: 800-11-55800
– Unilever: 800-11-99099
– Νestea: 800-11-55800
Θα συνεχίσουμε να ενημερώνουμε τους καταναλωτές και κάθε ενδιαφερόμενο με νεότερες ανακοινώσεις, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τις αρμόδιες αρχές.
Ζητούμε την κατανόηση των καταναλωτών και των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται τόσα χρόνια, για οποιαδήποτε αναστάτωση».
Μετά τις πρώτες εταιρίες που αποφάσισαν να αποσύρουν συγκεκριμένα προϊόντα τους, έρχεται και η Δέλτα να προστεθεί στη λίστα. Η ανακοίνωση της εταιρίας έχει ως εξής:
Στην προσωρινή διακοπή της διάθεσης στο Φρέσκο Γάλα Πλήρες 1 λίτρου (χάρτινη συσκευασία / μπλε χρώμα) στον Νομό Αττικής προχωρά προληπτικά η ΔΕΛΤΑ, σε συνέχεια και μετά από σύσταση των αρμόδιων αρχών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το γεγονός αυτό πλήττει μια ελληνική εταιρεία, η οποία απασχολεί περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους, συνεργάζεται καθημερινά με 1.400 Έλληνες κτηνοτρόφους και για περισσότερα από 60 χρόνια, στηρίζει έμπρακτα την ελληνική οικογένεια, οικονομία και περιφέρεια.
«Πέρα από τη ζημιά που της δημιουργεί, στρέφεται ενάντια στους κτηνοτρόφους και τους εκατοντάδες συνεργαζόμενους (δίκτυο διανομής, σημεία πώλησης, προμηθευτές) και τελικά στρέφεται άμεσα ενάντια στην ίδια την ελληνική κοινωνία» σημειώνει.
Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές για τη διαλεύκανση της υπόθεσης καθώς και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών, αναφέρει σε ανακοίνωση.
Για κάθε επιπλέον πληροφορία, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης ΔΕΛΤΑ, στο τηλέφωνο 800 11 99 800.
Υπενθυμίζεται πως με ανάρτηση στο Indymedia, η ομάδα ισχυρίζεται ότι ήδη δηλητηριάσει προϊόντα τριών μεγάλων εταιρειών και μάλιστα εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο το έκανε.
"Να είστε σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποτραπεί κάπως η διαδικασία επανατοποθέτησης, καθώς όπως τα απαλλοτριώσαμε έτσι και θα τα βάλουμε πίσω (μακριά από κάθα είδους ''μάτια'', ηλεκτρονικά και μη). Η επανατοποθέτηση των προϊόντων θα ξεκινήσει 3 μέρες ακριβώς μετά την αποστολή του συγκεκριμένου μηνύματος (δηλαδή θα ξεκινήσει από τις 22/12/2016) και θα διαρκέσει ακριβώς 2 εβδομάδες (μέχρι τις 5/1/2017)" απειλούν τα μέλη της ομάδας, που ισχυρίζεται ότι στόχος της "δράσης" είναι το σαμποτάζ των εταιριών και η απόσυρση των προϊόντων τους από τα καταστήματα για αυτές τις δύο εβδομάδες.
"Με την ολοκλήρωση της δράσης θα δημοσιευτεί αναλυτικό κείμενο ανάληψης ευθύνης", καταλήγει η προκήρυξη.