ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προληπτική ανάκληση προϊόντος από τα ΙΚΕΑ

Ειδικότερα, ενημερώνει τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πριν τον Φεβρουάριο 2017 πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ ,  να σταματήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωση τους.

 

 

 

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:

"Η ΙΚΕΑ ενημερώνει τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ πριν τον Φεβρουάριο 2017 να σταματήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωση τους.

Η ανάκληση έχει προληπτικό χαρακτήρα και βασίζεται σε πέντε περιστατικά σύμφωνα με τα οποία οι πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ συμπτύχθηκαν κατά την χρήση τους λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης και επανατοποθέτησης του υφάσματος στην πολυθρόνα από τους χρήστες μετά την πλύση του.

Σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε ανάγκη ιατρικής φροντίδας. Η ασφάλεια των προϊόντων είναι η πρωταρχική προτεραιότητα για την ΙΚΕΑ και όλα τα προϊόντα μας είναι σύμφωνα με την διεθνή και εθνική νομοθεσία καθώς και όλες τις σχετικές προδιαγραφές.

Στις πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι λαμβάνοντας την σχετική έγκριση.

Η ΙΚΕΑ μόλις έλαβε τις αναφορές ξεκίνησε άμεσα πλήρη έρευνα για να βρεθεί η αιτία του προβλήματος. Η έρευνα κατέληξε σε βελτιωμένο σχεδιασμό της πολυθρόνας με σκοπό να περιορίσει ακόμη περισσότερο την πιθανότητα λανθασμένης συναρμολόγησης της πολυθρόνας και επανατοποθέτησης του υφάσματος από τον χρήστη μετά την πλύση του.Οι πολυθρόνες με τον ανανεωμένο σχεδιασμό θα είναι διαθέσιμες από τον Φεβρουάριο 2017.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 801 11 22 722.

 Ζητούμε συγνώμη για την οποιαδήποτε πιθανή αναστάτωση".

Ένα από τα προϊόντα της ανακαλεί η ΙΚΕΑ και ζητά από τους καταναλωτές να μη το χρησιμοποιούν.

ADVERTISING
 
ADVERTISING
 

Ειδικότερα, ενημερώνει τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πριν τον Φεβρουάριο 2017 πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ ,  να σταματήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωση τους.

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:

"Η ΙΚΕΑ ενημερώνει τους καταναλωτές που έχουν αγοράσει πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ πριν τον Φεβρουάριο 2017 να σταματήσουν να τις χρησιμοποιούν και να τις επιστρέψουν σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ για την πλήρη αποζημίωση τους.

Η ανάκληση έχει προληπτικό χαρακτήρα και βασίζεται σε πέντε περιστατικά σύμφωνα με τα οποία οι πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ συμπτύχθηκαν κατά την χρήση τους λόγω λανθασμένης συναρμολόγησης και επανατοποθέτησης του υφάσματος στην πολυθρόνα από τους χρήστες μετά την πλύση του.

Σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε ανάγκη ιατρικής φροντίδας. Η ασφάλεια των προϊόντων είναι η πρωταρχική προτεραιότητα για την ΙΚΕΑ και όλα τα προϊόντα μας είναι σύμφωνα με την διεθνή και εθνική νομοθεσία καθώς και όλες τις σχετικές προδιαγραφές.

Στις πολυθρόνες θαλάσσης – εξοχής MYSINGSÖ έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι λαμβάνοντας την σχετική έγκριση.

Η ΙΚΕΑ μόλις έλαβε τις αναφορές ξεκίνησε άμεσα πλήρη έρευνα για να βρεθεί η αιτία του προβλήματος. Η έρευνα κατέληξε σε βελτιωμένο σχεδιασμό της πολυθρόνας με σκοπό να περιορίσει ακόμη περισσότερο την πιθανότητα λανθασμένης συναρμολόγησης της πολυθρόνας και επανατοποθέτησης του υφάσματος από τον χρήστη μετά την πλύση του.Οι πολυθρόνες με τον ανανεωμένο σχεδιασμό θα είναι διαθέσιμες από τον Φεβρουάριο 2017.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε καλέστε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στον αριθμό 801 11 22 722.

 Ζητούμε συγνώμη για την οποιαδήποτε πιθανή αναστάτωση".

– See more at: http://newsone.gr/ellada/1362511-proliptiki-anaklisi-proiontos-apo-ta-ikea#sthash.QY92DAOT.dpuf