Νέα στοιχεία έρχονται συνεχώς στο φως αναφορικά με το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, ενώ τις επόμενες ημέρες καταιγιστικές αναμένεται να είναι οι εξελίξεις και στο ποινικό σκέλος της υπόθεσης. Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, τα επόμενα 24ωρα θα ασκηθούν νέες ποινικές διώξεις κατά προσώπων που με λάθη από πράξεις ή παραλείψεις οδήγησαν στο δυστύχημα.
Θέμα ωρών είναι να κληθούν σε απολογία οι τρεις εναντίον των οποίων έχουν ασκηθεί νέες διώξεις για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων. Ο έμπειρος σταθμάρχης, ο οποίος βάσει της απολογίας του 59χρονου κατηγορουμένου έφυγε από το σταθμαρχείο της Λάρισας στις 22.20, ο εφεδρικός σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε από το σταθμαρχείο στις 22.10 και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για την έκδοση των βαρδιών. Πρόκειται για κακούργημα που μπορεί να επιφέρει ποινή φυλάκισης από 10 χρόνια έως ισόβια.
Εντός της εβδομάδας Δευτέρα με Τρίτη, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά κατά εκείνων που διαρρέουν υλικό είτε της προανακριτικής είτε της δικογραφίας, αλλά και κατά όσων δημοσιεύουν αυτό το υλικό.
Εν τω μεταξύ, με ομόφωνη απόφαση της ολομέλειας Εφετών ορίστηκαν δύο Εφέτες Ανακριτές για να αναλάβουν στο εξής τις ανακρίσεις για την πολύνεκρη τραγωδία που έχει συγκλονίσει τους πάντες.
Μία άλλη σοβαρή πτυχή της υπόθεσης αφορά στο κομμάτι της κατάθεσης του προφυλακιμένου σταθμάρχη, ο οποίος υποστήριξε ότι πάνω στο έγγραφο παράδοσης-παραλαβής που υπογράφεται κατά την αλλαγή της βάρδιας των σταθμαρχών, έγινε εκ των υστέρων διόρθωση στις ώρες με μπλάνκο.
«Η ώρα παράδοσης-παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη. Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Διαπίστωσα, μετά το συμβάν, ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του απογευματινού ήταν περίπου στις 22.20 και του ενισχυτικού σταθμάρχη στις 22.10» φέρεται να υποστήριξε σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο ο σταθμάρχης.