Πρωταρχικός στόχος του υπουργείου Μεταφορών αποτελεί η προσέλευση όλων των κατόχων αυτοκινήτων, φορτηγών και δικύκλων από τα ΚΤΕΟ όλης της χώρας ώστε να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια ενώ παράλληλα να τονωθούν τα κρατικά έσοδα αλλά και η εγχώρια οικονομία.
Ο συγκεκριμένος στόχος έχει εισέλθει στην τελική ευθεία και σύντομα θα ολοκληρωθεί η ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων για τα οχήματα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ και αποκάλυψε τον «Enikonomia». Ο αριθμός των οχημάτων που «απέχουν» από τον θεσμό υπολογίζεται ότι ξεπερνούν τα 2,5 εκατομμύρια εκ των οποίων το 1 εκατ. αφορά σε δίκυκλα.
Ωστόσο τώρα όλα δείχνουν πως «Ηγγικεν η ώρα» ο θεσμός των ΚΤΕΟ να γίνει πραγματικότητα αλλά όπως επισημαίνουν και στελέχη από τον κλάδο στο «Enikonomia» θα πρέπει ο νόμος να ισχύσει καθολικά και να μην υπάρχουν πλέον «φιλικά» και «αυστηρά» ΚΤΕΟ και όλες οι μονάδες Τεχνικού Ελέγχου να τηρούν στο ακέραιο ότι ακριβώς ορίζει ο νόμος.
Αυτό ακριβώς είναι και το πιο «επικίνδυνο» σημείο στο οποίο θα πρέπει να υπάρξει η απαραίτητη πολιτική βούληση ώστε να μην υπάρξει κανένα «παραθυράκι» του νόμου για ατασθαλίες και οι παραβάτες να τιμωρούνται παραδειγματικά.
Αλλωστε στα άλλα κράτη-μέλη κανένας ιδιοκτήτης ΚΤΕΟ δεν διανοείται να κάνει την παραμικρή παρατυπία καθώς κάτι τέτοιο είναι ικανό να του στερήσει την ‘Αδεια Λειτουργίας του πέραν από τα χρηματικά πρόστιμα.
Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το ποσοστό αποτυχίας στα ελληνικά ΚΤΕΟ (οχήματα που κόβονται) κυμαίνεται μεταξύ του 4-5% τη στιγμή που στα άλλα κράτη-μέλη το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 20% και μάλιστα σε αρκετές χώρες ο έλεγχος είναι ετήσιος και όχι διετής.
Διαβάστε περισσότερα εδώ enikonomia.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: