Σύμφωνα με το Open, ειδικοί αναλυτές στη διερεύνηση αεροπορικών δυστυχημάτων σημειώνουν ότι, για την τραγωδία στην Καλαμάτα, υπάρχουν δύο ενδεχόμενα: είτε επρόκειτο για μηχανική βλάβη, που οδήγησε στη συντριβή, είτε για λάθος εκτίμηση του χειριστή.
Όπως τονίζουν, αυτές οι ασκήσεις έχουν μεγάλη κλίση και πολλά G. Αν κανείς υπερβεί τα μέγιστα επιτρεπτά G της άσκησης, ενδέχεται το αεροσκάφος να έχει απώλεια στήριξης. Λόγω του ύψους, ο επισμηναγός υπάρχει περίπτωση να μην πρόλαβε να εκτιναχθεί, ώστε να εγκαταλείψει το αεροσκάφος.
Επίσης, λόγω της υπέρβασης των G υπάρχει περίπτωση να υπήρξε κάποια βλάβη, είτε στην άτρακτο, είτε στα πηδάλια, είτε στο φτερό. Όλα τα ενδεχόμενα θα ερευνηθούν από την αρμόδια επιτροπή του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας.
Το εκπαιδευτικό αεροσκάφος που κατέπεσε είναι ένα τύπου Τ-2 της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος, στο οποίο επέβαινε μόνο ο αξιωματικός που έχασε τη ζωή του.
Το διθέσιο αεροσκάφος που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση αναχαίτισης κατέπεσε λίγο πριν προσγειωθεί, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι πριν την πτώση ακούστηκαν εκρήξεις.
Δείτε το ρεπορτάζ του OPEN