ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το νέο σπίτι των παλαιοχριστιανών και η αγωνία για το βρέφος λίγων ημερών

Η υπόθεση που αφορά τη γέννηση του βρέφους από τη 40χρονη Σεβαστή, σύζυγο του 45χρονου Μανώλη, έχει προκαλέσει έντονη αγωνία και δημόσιο ενδιαφέρον, κυρίως λόγω των συνθηκών γύρω από τη γέννηση και την κατάσταση του νεογέννητου. Η Σεβαστή επέλεξε να μην κάνει προγεννητικούς ελέγχους, κάτι που αύξησε τους κινδύνους κατά τη διάρκεια της γέννας. Το βρέφος, που τώρα νοσηλεύεται σε θερμοκοιτίδα στο νοσοκομείο “Αλεξάνδρα”, παρακολουθείται στενά από τους γιατρούς, ενώ οι γονείς του εκφράζουν την επιθυμία να το πάρουν στο σπίτι όσο το δυνατόν συντομότερα.

Παράλληλα, ο Μανώλης, που αυτοαποκαλείται παλαιοχριστιανός και είναι ο πατριάρχης της οικογένειας, μοιράζει το χρόνο του μεταξύ του νοσοκομείου και του νέου τους σπιτιού. Εμφανίζεται στο κοινό μέσα από πλάνα που δείχνουν την κούνια του πέμπτου παιδιού του και εκφράζει την επιθυμία να το έχει σύντομα κοντά του.

Η επιμονή του ζευγαριού να μην συνεργαστεί πλήρως με τις κοινωνικές υπηρεσίες, επικαλούμενοι τη θρησκευτική τους ταυτότητα, έχει οδηγήσει στην απόφαση το βρέφος να παραμείνει στο νοσοκομείο έως ότου αξιολογηθούν οι συνθήκες διαβίωσης που θα προσφερθούν στο παιδί στο σπίτι του. Οι γονείς, ωστόσο, διαφωνούν με αυτή την απόφαση και επιμένουν ότι δεν πρέπει να γίνονται τέτοιοι έλεγχοι σε θρησκευτικές μειονότητες.

Η υγεία του βρέφους βελτιώνεται σταδιακά, με το μωρό να σιτίζεται πλέον με μητρικό γάλα σε μεγαλύτερες ποσότητες, ενώ οι γιατροί ελπίζουν ότι σύντομα η μητέρα θα μπορεί να το θηλάσει φυσικά.

Η υπόθεση αυτή, πέρα από την αγωνία για την υγεία του νεογέννητου, επαναφέρει στο προσκήνιο θέματα που αφορούν τις θρησκευτικές μειονότητες και τις συνθήκες διαβίωσης των παιδιών μέσα σε αυτές, προκαλώντας δημόσιο διάλογο και αντιδράσεις.