ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Το τρένο φαινόταν στο σύστημα μέχρι 3 χιλιόμετρα πριν τη σύγκρουση!»

O Παναγιώτης Τερζάκης, σύμβουλος διοίκησης ΟΣΕ, μίλησε στον ΑΝΤ1 για το καίριο ζήτημα που απασχολεί μετά την τραγωδία στα Τέμπη, σχετικά με τα κέντρα ελέγχου αμαξοστοιχιών.

Ο Παναγιώτης Τερζάκης, από το Κέντρο Τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών αναφέρει ότι τόσο η Λάρισα, όσο και ο Παλαιοφάρσαλος έχουν αντίστοιχο τοπικό κέντρο, που δείχνει τις διαδρομές των τρένων κατά τόπους και τις αμαξοστοιχίες, που λειτουργούν εδώ και δύο μήνες.

«Μέχρι και 5,5 χιλιόμετρα μετά τον σταθμό της Λάρισας και περίπου 3 πριν τη μοιραία σύγκρουση, το τρένο απεικονιζόταν στο τοπικό σύστημα του σταθμού», είπε και όπως αποκάλυψε, μετά από το σημείο αυτό, δεν έδειχνε το τρένο καθώς είναι υπό ανάταξη.

Σχετικά με τις καταγγελίες, για την έλλειψη σηματοδότησης, ανέφερε ότι στα «τυφλά σημεία» δεν υπάρχει τίποτα, ενώ στη Λάρισα, όπως εξήγησε, απεικονιζόταν το ένα τρένο μόνο, καθώς η εμπορική αμαξοστοιχία βρισκόταν σε ένα από τα «τυφλά σημεία».

Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1