Πληθαίνουν οι καταγγελίες όσων έκαναν διαδικτυακές αγορές αλλά όταν παρέλαβαν την παραγγελία τους διαπίστωσαν ότι το προϊόν δεν ήταν αυτό που είχαν αγοράσει και έπεσαν θύματα εταιρίας – φάντασμα.
Χαρακτηριστικά, όπως κατήγγειλε μια γυναίκα στον ΣΚΑΪ παρήγγειλε μέσω Facebook μία φόρμα που είδε σε πολύ δελεαστική τιμή, αλλά τελικά παρέλαβε ένα μπουφάν και ένα γιλέκο σε άθλια κατάσταση, σκισμένα.
Η μεταφορική εταιρία courier δεν ανέλαβε καμία ευθύνη για το περιεχόμενο του πακέτου που παρέδωσε.
Όπως μάλιστα διαπίστωσε αργότερα, υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που έχουν αντίστοιχα παραπλανηθεί από εταιρίες – φαντάσματα με προϊόντα μαϊμούδες.
Δείτε το ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ