Η αμερικανική πολυεθνική αλυσίδα KFC βρήκε έναν ιδιαίτερο τρόπο να συμβάλει στην εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού. Η γνωστή εταιρία ταχυφαγίων αλλάζει το διαφημιστικό της σλόγκαν προσπαθώντας έτσι να ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμορφωθούν στα περιοριστικά μέτρα.
Η διάσημη αλυσίδα Fast Food που ετοιμάζει κάθε λογής εδέσματα με βάση το τηγανητό κοτόπουλο λάνσαρε τη Δευτέρα ένα νέο teaser, στο οποίο θολώνει το βασικό της σλόγκαν. Οι συσκευασίες με τις πικάντικες φτερούγες, αλλά και η μαρκίζα σε πολλά από τα καταστήματα της KFC συνοδεύονταν από τη φράση «τόσο καλό, που θα γλείφεις τα δάχτυλά σου».
Ωστόσο, σε μια εποχή που η προσωπική υγιεινή, το τακτικό πλύσιμο των χεριών και η αποφυγή επαφής με το πρόσωπο αποτελούν σημείο κλειδί στην προσπάθεια αναστροφής της μετάδοσης του κορωνοϊού, ένα τέτοιο σλόγκαν ίσως μετέδιδε το λάθος μήνυμα.
Στο teaser, η KFC παραθέτει μια σειρά από παλιότερες διαφημιστικές καμπάνιες, συσκευασίες με τα προϊόντα της ή ακόμη και πινακίδες στους δρόμους, με σβησμένο ένα κομμάτι. «Αυτό που λέγαμε μέχρι σήμερα. Αγνοείστε το. Για την ώρα.» γράφει στο κλείσιμο το διαφημιστικό της KFC.
«Βρισκόμαστε σε μια μοναδική κατάσταση – όπου ένα θρυλικό σλόγκαν δεν ταιριάζει με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα» δήλωσε σε ανακοίνωση που μεταδίδει το CNN, η υπεύθυνη επικοινωνίας διεθνώς στα KFC, Κάθριν Ταν-Ζίλσπαϊ.
Όπως διευκρινίζει η ανακοίνωση, το μενού των KFC δεν αλλάζει, ωστόσο το εν λόγω σλόγκαν θα επιστρέψει εν ευθέτω χρόνω.