Φέτος συμπληρώνει 48 χρόνια πορείας στα μουσικά δρώμενα και της Ελλάδας και της Κύπρου και θα κάνει μια συναυλία για να τιμήσει όλα αυτά τα χρόνια. Με αφορμή αυτή την επέτειο μίλησε στο Popaganda.gr και είπε αρκετά ενδιαφέροντα, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην σύγκριση μεταξύ Άννας Βίσση και Δέσποινας Βανδή.
Ο Μιχάλης Βιολάρης είναι ένας καλλιτέχνης που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με την Άννα Βίσση επομένως η κρίση του δεν θα μπορούσε να είναι εντελώς αντικειμενική. Εξάλλου έχει μάθει και σε διαφορετικά πράγματα, ειδάλλως δεν θα χαρακτήριζε μηδέν τη Δέσποινα Βανδή σε μουσικό επίπεδο.
«Δεν νιώθεις απογοήτευση. Απλά βλέπεις ότι ο δρόμος του καθενός είναι ξεχωριστός. Κάποτε με είχαν ρωτήσει τη γνώμη μου, τότε που το θέμα ήταν αν η Βανδή είναι η νέα Βίσση, κι εγώ είπα πως θα ήθελα την Άννα να τη συγκρίνω με τη Μαρινέλλα και τη Χαρούλα Αλεξίου. Γιατί δεν είναι και πολύ τιμητικό να συγκρίνεις τη μηδέν με το δέκα. Θα ήθελα δηλαδή την Άννα να την δω να διαδέχεται τη Βίκυ Μοσχολιού. Όμως, ξέρεις, εμείς στην εποχή μου μπορεί να κάναμε μονάχα τρία πράγματα, κι όχι πέντε, αλλά ήταν και τα τρία ελληνικά, με παράδοση και ρίζες κατάδικές μας. Ενώ αν σκεφτούμε την πορεία της Άννας Βίσση, που έκανε μεγάλη δισκογραφία και πολλά λεφτά, αν πιάσουμε όλη αυτή τη δισκογραφία της, θα βρούμε ότι έμεινε το 12. Κι αν ψάξουμε πάρα πολύ, ίσως βρούμε κι άλλο ένα. Έχει στην τράπεζα εκατομμύρια, ναι. Αλλά για να τα κάνει αυτά, έπρεπε να δεχτεί να κυλιέται στα πατώματα της Eurovision, ας πούμε» απάντησε σε ερώτηση για το αν απογοητεύτηκε από μια κοπέλα που έβλεπε ότι θα μπορούσε να είναι άξιος συνεχιστής του και συνέχισε σε ίδιο ύφος.
«Η Άννα έγραψε τραγούδια της μιας χρήσεως. Μέσα της ένιωθε ότι αυτό έπρεπε να κάνει, κι αν νιώθει ευτυχής μ’ αυτό, με το γδύσιμο και την ποπ και τα εξτένσιονς, είναι πάρα πολύ καλό. Είδαμε πάντως ότι, έστω και μέσα σ’ αυτό το πράγμα, το έκανε πολύ καλά και δημιούργησε έναν μύθο. Εμένα δεν με εκφράζει αυτό, αλλά χάρηκα που είδα φέτος, ότι ένιωσε πως δεν έχει πια ανάγκη τα λεφτά. Ένιωσε πως έχει ανάγκη την ποιότητα. Και με την θεατρική της παράσταση με τον Ρέμο, την πέτυχε. Γιατί κι αυτό, δεν είναι ένας διακόπτης, που τον στρίβεις δεξιά και πας ποιότητα»
πηγ’η: toratora.gr