Αληθινός, καυστικός και πάντα ετοιμόλογος. Αυτά είναι κάποια από τα επίθετα που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς τον Ποσειδώνα Γιαννόπουλο. «Εισέβαλε» στον χώρο των ΜΜΕ το 1987 ξεκινώντας από την εφημερίδα «Ελευθεροτυπία». Ύστερα μπήκε στα ραδιοφωνικά μονοπάτια (με πρώτους σταθμούς Top FM 92,3 και τον Ant1 97.2), διαδρομή που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα στο Love Radio 97.5. Έχει πάρει συνέντευξη σε πάνω από 200 ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου, χαρίζοντας σε αρκετούς απ’ αυτούς στίχους κομματιών που σημείωσαν πολύ μεγάλη επιτυχία.
Αγνώριστος ο Μιχαλάκης από την σειρά «Λατρεμένοι μου Γείτονες»!
Βαρύ πένθος για την Μίνα Χειμώνα
Ο ίδιος μάλιστα, έχει αφήσει το στίγμα του και στον διαγωνισμό της Eurovision, γράφοντας το “With Love” της Τάμτα, το «Comme ci Comme Ca” της Ευρυδίκης και του Δημήτρη Κοργιαλά και το “My Secret Combination” της Καλομοίρα (όπου με αυτό η Ελλάδα κατέκτησε την 3η θέση το 2008).10 χρόνια αργότερα, ο κόσμος τον απήλαυσε και στην ομάδα του «ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ» του Open, με τον σχολιασμό του και τη κριτική του σε πρόσωπα της επικαιρότητας να γίνονται ουκ ολίγες φορές επίκεντρο αντίστοιχων εκπομπών, sites και των υπολοίπων μέσων κοινωνικών δικτύωσης.
Είσαι από τις λίγες περιπτώσεις ανθρώπων, που έκαναν πολλές δουλειές από τα 16 του, παράλληλα με την σχολική σου θητεία. Πόσο δύσκολο ήταν για σένα αυτό και πως ήρθε ο δρόμος σου για τα ΜΜE;
Ήταν πολύ δύσκολο αλλά αναγκαίο, καθώς υπήρχε οικονομικό πρόβλημα στην οικογένεια. Κάπως έτσι, έμαθα από μικρός να είμαι μαχητής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα από πολύ νωρίς να είμαι περισσότερο επικεντρωμένος στην επιβίωση, παρά στο να κάνω όνειρα για το μέλλον. Επομένως, είμαι ακόμα πιο ευγνώμων για όσα ακολούθησαν στην ζωή μου. Όσον αφορά τα ΜΜΕ, όλα ξεκίνησαν από την αγάπη μου για την μουσική. Αυτή με οδήγησε να ασχοληθώ και με τα media. Μετά την στρατιωτική θητεία, μόλις άκουσα ότι ανοίγουν τα ιδιωτικά ραδιόφωνα, έφτιαξα ένα πρόχειρο demo εκπομπής στο στερεοφωνικό του σπιτιού. Το πήγα στον πρώτο ιδιωτικό σταθμό που άνοιγε, τους άρεσε και μου έδωσαν αμέσως καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή.
Σου έχει συμβεί να μετανιώσεις για κάτι που έχεις κάνει, σε όλη αυτή την πορεία των 32 χρόνων που βρίσκεσαι στα ΜΜΕ; Και αν ναι, τι είναι αυτό;
Φυσικά! Δεν γίνεται σε μία πορεία τόσων χρόνων να μην έχω μετανιώσει για κάποια πράγματα. Ωστόσο ξέρω να ζητάω συγγνώμη όταν πρέπει. Όπως στην Πέγκυ Ζήνα που για το “Αν Πας Με Άλλη” της είχα γράψει σε μια κάκιστη δισκοκριτική μέχρι και ν’ αλλάξει επάγγελμα. Μετά από χρόνια την συνάντησα κάπου, μόλις με είδε τρόμαξε σαν να είδε «δράκο». Είπα μέσα μου «δε ντρέπεσαι ρε; τι του’ κανες του κοριτσιού;» Της ζήτησα συγγνώμη, γιατί κατάλαβα εν τω μεταξύ πόσο καλή τραγουδίστρια ήταν στον δεύτερο δίσκο της. Έπειτα έγινα και παραγωγός της στον τρίτο και πρώτο πετυχημένο της δίσκο και της έγραψα επιπλέον και το τραγούδι “Πολύ Καλά Περνάμε”.
Το 2007 έγραψες τους στίχους για το “Comme Ci Comme Ca”, που τραγούδησαν η Ευρυδίκη και ο Δημήτρης Κοργιαλάς στην Eurovision. 13 χρόνια μετά, έχεις καταλάβει τι ή ποια ήταν αυτά τα στοιχεία που «εμπόδισαν» την πρόκριση του κομματιού στον Τελικό;
Πριν τον τελικό υποψιαζόμουν ότι δεν θα προκριθούμε λόγω αδύναμης σκηνικής παρουσίασης. Ποτέ στην Eurovision ένα φαβορί δεν καταποντίζεται τυχαία. Ήμασταν φαβορί αλλά αυτό που παρουσιάσαμε στην σκηνή ήταν μέτριο. Είχα προσπαθήσει να το προλάβω μήνες πριν προτείνοντας κάποιον σκηνοθέτη, αλλά δυστυχώς δεν εισακούστηκα. Η Ευρυδίκη ήταν εξαιρετική φωνητικά. Στην Eurovision παίζει όμως σημαντικό ρόλο η σκηνική παρουσία και κανείς δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την εκπληκτική ερμηνεία της Ευρυδίκης, αντιθέτως, όλοι μου έλεγαν «γιατί δεν παρουσιάσατε κάτι πιο ενδιαφέρον»; Το ίδιο συνέβη και στον ελληνικό τελικό του 2007 με την Τάμτα. Ή Τάμτα υπέροχη, η σκηνοθεσία όμως παραφορτωμένη και μπερδεμένη. Για αυτό και την επόμενη χρονιά με την Καλομοίρα, φρόντισα να ενημερώνομαι έγκαιρα για το πως θα παρουσιαστεί το κομμάτι και να λέω τις παρατηρήσεις μου, ώστε να μην «χρεωθώ» σαν στιχουργός κι άλλο ένα λάθος.
Για ποιο λόγο πιστεύεις ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ χαμηλές θέσεις του βαθμολογικού πίνακα, στον διαγωνισμό της Eurovision, τα τελευταία χρόνια;
Λόγω της κυβέρνησης των προηγούμενων χρόνων η οποία διηύθυνε και την ΕΡΤ. Είναι κοινό μυστικό ότι ο Σύριζα μισεί την Eurovision. Την θεωρεί κάτι φθηνό και μη ποιοτικό. Αν ήταν δυνατόν θα είχαν αποσύρει εντελώς την Ελληνική συμμετοχή. Δεν το έκαναν γιατί φοβήθηκαν την κατακραυγή. Γι αυτούς ακριβώς τους λόγους, έκαναν λάθος επιλογές. Γιατί το έκαναν απρόθυμα. Στην δική τους θητεία έγινε και το πιο κορυφαίο σφάλμα, να απορρίψουν την Φουρέιρα η οποία έχει γενικά όλο το «πακέτο» για τον διαγωνισμό. Αντ’ αυτού είχαν υποψήφια κάποια άθλια τραγούδια τα οποία ευτυχώς αποκλείστηκαν και τελικά πήγε η Τερζή με ένα συμπαθητικό κομμάτι μεν αλλά η ΕΡΤ προφανώς δεν ασχολήθηκε με το πως θα το παρουσιάσει. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να αφήνεις τον ίδιο τον τραγουδιστή να αποφασίσει για τα πάντα. Έτσι φτάσαμε σε σημείο η συγκεκριμένη να κάνει το μεγαλύτερο λάθος που έχει γίνει σε on stage παρουσίαση κομματιού. Στην ορχηστική μουσική γέφυρα που κρατούσε σχεδόν 40 δευτερόλεπτα όπου θα μπορούσε να κάνει αμέτρητα πράγματα επί σκηνής, δεν έκανε τίποτα απολύτως!!! Πόσα εντυπωσιακά έκαναν on stage μέσα σε μουσική γέφυρα λίγων μόλις δευτερολέπτων η Παπαρίζου, ο Σάκης, η Καλομοίρα; Ε, η Τερζή καθόταν 40 δευτερόλεπτα και κοίταγε την κάμερα, τα φώτα και έδειχνε ένα μπλε χέρι! Τραγελαφικά πράγματα. Για να μην μιλήσουμε για άλλες ατυχέστατες επιλογές επί Σύριζα όπως τους Άργκο, που θύμιζαν σκηνικά συμμετοχή της Τουρκίας την δεκαετία του 70! Μόνο η Ντούσκα είχε εξαιρετικό τραγούδι, φωνή και κλιπ, αλλά και εκείνη έχασε το παιχνίδι στην παραφορτωμένη σκηνική παρουσία. Και σε αυτό, αποδεικνύεται πάλι ότι φέρει μεγάλες ευθύνες η ΕΡΤ η οποία όφειλε να «σώσει» το σκηνοθετικό κομμάτι