Τον κίνδυνο τον παραπλανητικών διαφημίσεων στο διαδίκτυο επισήμανε σε ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ. Ύστερα από καταγγελία του δημοσιογράφου Μιχάλη Κεφαλογιάννη.
Τι νούμερα «έγραψε» η Αννίτα Πάνια στην πρεμιέρα της στο Open;
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, μετά από την καταγγελία του μέλους Μιχάλη Κεφαλογιάννη ότι, άγνωστοι διακινούν στο διαδίκτυο διαφήμιση προϊόντων αδυνατίσματος, παρουσιάζοντας τον ίδιο ως διαφημίζοντα τα προϊόντα, χωρίς τη συναίνεσή του και χωρίς ο ίδιος να γνωρίζει τους χρήστες, επισημαίνει για μια ακόμη φορά τον κίνδυνο για το κοινό από παραπλανητικές διαφημίσεις, με… σκοπό το παράνομο όφελος, από πωλήσεις προϊόντων αγνώστου προέλευσης και με πιθανές δυσάρεστες επιπτώσεις στη δημόσια υγεία.
Επισημαίνουμε ότι, σύμφωνα με το Καταστατικό μας και τον Κώδικα Δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, απαγορεύεται ρητά η συμμετοχή δημοσιογράφων σε διαφημίσεις. Ο συνάδελφος κατήγγειλε το γεγονός στις αρμόδιες αρχές και διεξάγεται ήδη σχετική έρευνα.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ παρακολουθεί με ενδιαφέρον την εξέλιξη της υπόθεσης με δεδομένο ότι πρόκειται για την προστασία του δημόσιου αγαθού της υγείας και θα στηρίξει την προσπάθεια του συναδέλφου.