LIFESTYLE, MEDIA

Θα σταματήσει η χρήση του ίδιου κωδικού Netflix εκτός νοικοκυριού

Μια δυσάρεστη έκπληξη φαίνεται πως επιφυλάσσει για πολλούς χρήστες του Netflix, η εταιρεία που διαχειρίζεται τη δημοφιλή πλατφόρμα με σειρές και ταινίες.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, η εταιρεία δοκιμάζει ένα feature που θα μπορούσε να οδηγήσει σε «φρένο» στη συνήθη πρακτική φίλων και συγγενών να βλέπουν περιεχόμενο με τον ίδιο κωδικό.

Κάποιοι χρήστες της πλατφόρμας έχουν λάβει ειδοποίηση που τους ζητά να επιβεβαιώσουν το αν ζουν στο ίδιο σπίτι με τον κάτοχο του λογαριασμού, εισάγοντας ένα κωδικό που αποστέλλεται σε μήνυμα μέσω κινητού ή email προς τον συνδρομητή.

«Αν δεν μένετε με τον ιδιοκτήτη αυτού του λογαριασμού, χρειάζεστε δικό σας λογαριασμό για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε» φέρεται να αναφέρει η ειδοποίηση.

Μέχρι στιγμής πάντως στους τηλεθεατές δίνεται η επιλογή να καθυστερήσουν την επαλήθευση και να συνεχίσουν να παρακολουθούν Netflix.

«Αυτό το τεστ είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν λογαριασμούς του Netflix είναι εξουσιοδοτημένοι να το κάνουν», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Στο παρελθόν το Netflix είχε αναφέρει ότι δεν έχει πρόβλημα με την κοινή χρήση κωδικών και ο συνιδρυτής και συνδιευθυντής της πλατφόρμας, Ριντ Χέιστινγκς είχε δηλώσει ότι «δεν υπήρχαν σχέδια» για λήψη μέτρων ενάντια σε αυτή την πρακτική.

Σύμφωνα με τους όρους παροχής υπηρεσιών του Netflix, τα στοιχεία του λογαριασμού «δεν πρέπει να κοινοποιούνται σε άτομα εκτός του νοικοκυριού σας».

Η ερευνητική εταιρεία Magid έχει εκτιμήσει ότι περίπου το ένα τρίτο των χρηστών του Netflix μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασής τους με κάποιον άλλο.

Παράλληλα, μια μελέτη του Cordcutting.com το 2019 διαπίστωσε ότι παγκοσμίως υπάρχουν περισσότεροι από 40 εκατομμύρια λογαριασμοί Netflix που «δανείζονται» από χρήστες που δεν πληρώνουν.

Η μεγαλύτερη υπηρεσία video streaming στον κόσμο, η οποία τον Ιανουάριο ανέφερε ότι είχε πλέον 203 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές, αντιμετωπίζει ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό σε παγκόσμια κλίμακα, κυρίως από το Prime Video της Amazon και την ταχέως αναπτυσσόμενη Disney +, κάτι που ασκεί πίεση για προσθήκη νέων συνδρομητών, διατηρώντας τους υπάρχοντες πελάτες ευχαριστημένους, και για συνολική αύξηση των εσόδων.