ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Από εκπτωτικά «πακέτα» μέχρι…  υδραυλικό θα προσφέρει η ΔΕΗ!

Με νέα τιμολογιακή πολιτική η ΔΕΗ αποσκοπεί στη συγκράτηση της πελατειακής βάσης της επιχείρησης, σε αντίθεση με τις ισχύουσες εκπτώσεις συνέπειας που δεν δεσμεύουν τους καταναλωτές να παραμείνουν σε αυτήν.

Πρόκειται για μία παραλλαγή των συμβάσεων που ήδη εφαρμόζονται στην κινητή τηλεφωνία, όπου η έκπτωση στο πάγιο ή στο κόστος της τηλεφωνικής συσκευής συνδέεται με την υπογραφή συμβολαίου ορισμένου χρόνου.

Το ύψος των εκπτώσεων στο ρεύμα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, πιθανολογείται ωστόσο ότι θα κυμαίνεται στην περιοχή του 10% και θα κλιμακώνεται ανάλογα και με τη διάρκεια της σύμβασης.

Η ΔΕΗ ετοιμάζει ακόμη την παροχή νέου «πακέτου» υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης του οικιακού εξοπλισμού (π.χ. υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κλειδαράδες, κλπ.) Όσοι καταναλωτές το επιλέξουν θα μπορούν έναντι χαμηλής μηνιαίας συνδρομής να καλούν για συγκεκριμένο πλήθος περιστατικών το χρόνο (π.χ. πέντε φορές) τους τεχνίτες στο σπίτι τους για επισκευές βλαβών.

Στο ίδιο πλαίσιο περιλαμβάνονται και δύο πρωτοβουλίες της διοίκησης της ΔΕΗ που τέθηκαν πρόσφατα σε εφαρμογή.

Πρόκειται για το  νέο σύστημα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών με χαμηλότερη προκαταβολή και περισσότερες δόσεις και η δραστηριοποίηση στην αγορά φυσικού αερίου με προγράμματα που απευθύνονται σε νοικοκυριά (κοινόχρηστες ή αυτόνομες παροχές) και επιχειρήσεις, στις οποίες περιλαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις για νέους πελάτες που θα υπογράψουν συμβάσεις ως το τέλος Ιανουαρίου του 2020, προγράμματα με σταθερή τιμολόγηση (ανεξαρτήτως των διακυμάνσεων της τιμής του καυσίμου) κ.α.