ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Διεθνής διάκριση της Alpha Bank

?????????? ???????  ??????? ??? Alpha Bank,??? ?????? 22 ??????????? 2011, ?? ?????? ??  ?????????? ??? Alpha Bank ?? ??? Eurobank ??? ?? ?????????, ???? ????????? ???????????, fund ??? ?? ?????, ?? ????? ?? ???? ?????? ???????.  ? ??? ??????? ??? ?? ???????? ??? ?? ?????????? ????, ?? ???? ?????????? ??? ?? ??????????? ?? 150 ???. ????, ????????? ?????????? 80 ???. ????, ?????? ??? ?? ??????? ?? 2.000 ??????????? ??? ?????????? ???? ??? ??? 8 ????. ???????, ????????????? ?? ??? ?????? ??? ???????? ??? ?? ??????. ??????? 28 ????????? 2011. ???-???/???-???/???????? ??????

 

Η Alpha Bank έλαβε την υψηλότερη διάκριση στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού “The Loyalty Awards 2014”, καθώς κέρδισε, για μια ακόμη φορά μετά από το 2012,  το βραβείο “Best Use of Technology in a Loyalty Programme”, για την επιτυχημένη δημιουργία της Multi-Scheme Loyalty πλατφόρμας, που ανέπτυξε σε συνεργασία  με την εταιρία Welcome Real-time.

Η νέα πλατφόρμα λειτουργεί από τον Δεκέμβριο 2013, αναβαθμίζοντας ήδη τρία  διαφορετικά προγράμματα (Bonus, Gold Visa, Membership Rewards) με σημαντικές καινοτομίες, όπως η επιβράβευση τη στιγμή της αγοράς (instant reward) και η στοχευμένη προσέγγιση βάσει της συναλλακτικής συμπεριφοράς του Πελάτη  (segmented campaigns). Η καινοτόμος πλατφόρμα, η οποία εξασφαλίζει, μεταξύ άλλων, σημαντικές οικονομίες κλίμακας και συντελεί στην αναβάθμιση και των άλλων Προγραμμάτων της Τραπέζης, θα υποστηρίζει συντόμως και το πρόγραμμα επιστροφής μετρητών Dynamic. Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθεί και στις χώρες όπου δραστηριοποιείται η Alpha Bank, με πρώτη τη Βουλγαρία τον επόμενο μήνα και στη συνέχεια τη Ρουμανία, τη Σερβία και την Αλβανία.

Ο κ. Λεωνίδας Κασούμης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής Καταναλωτικής Πίστεως, δήλωσε σχετικά: “Η σημαντική αυτή διάκριση επιβεβαιώνει εκ νέου, σε διεθνές επίπεδο, την επιτυχία και την αναγνώριση που απολαμβάνει η Alpha Bank στον χώρο των Προγραμμάτων Πιστότητας. Η διαχρονική επιλογή της Τραπέζης να επενδύει στην καινοτομία και τη χρήση των νέων τεχνολογιών, έχει συμβάλει αποφασιστικά στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους Πελάτες μας, οι οποίοι μας ‘επιβραβεύουν’ σταθερά με την εμπιστοσύνη τους”.

Ο επιτυχημένος διεθνής θεσμός των Loyalty Awards δημιουργήθηκε πριν από τρία χρόνια, με σκοπό την επιβράβευση της καινοτομίας και των καλύτερων πρακτικών στο χώρο των Προγραμμάτων Πιστότητας. Οι νικητές επιλέγονται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων αξιολογήσεως από ανεξάρτητη κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από καταξιωμένους επαγγελματίες με διεθνή εμπειρία.

Στην εφετινή διοργάνωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την 10 Ιουνίου 2014 στο Λονδίνο, συμμετείχαν άνω των 200 σημαντικοί διεθνείς οργανισμοί και επιχειρήσεις από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (ΕΜΕΑ).Το βραβείο παρέλαβε για λογαριασμό της Τραπέζης, η κα Μάρθα Κάννερ, Υποδιευθύντρια της Διευθύνσεως Καρτών και Προϊόντων Καταναλωτικής Πίστεως.