Χαρακτηριστικά e-επαφής κυρίως ή δευτερευόντως μέσω τηλεφώνου θα πάρει η “σχέση” μεταξύ εφοριακού και πολίτη, όπως τόνισε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, από το βήμα του Athens Law Forum on Taxation.
Όπως εξήγησε, ο φορολογούμενος θα χρειάζεται να μεταβεί σε κάποια υπηρεσία μόνο αν εμπλέκονται πολλές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τον κ. Πιτσιλή, ο λόγος για το σχέδιο «Blue Print» αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2020 και μέσω αυτού προωθείται η ηλεκτρονικοποίηση της επαφής του συναλλασσόμενου με την ΑΑΔΕ, δηλαδή μέσω email, τηλεφώνου κ.λπ. καθώς και η συστηματοποίηση των εγκυκλίων και των φορολογικών διατάξεων.
Ακόμα, ο ίδιος σημείωσε πως προωθείται η διαλειτουργικότητα μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών και έδωσε ως παράδειγμα το θέμα των προστίμων για τα τέλη κυκλοφορίας, η οποία θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των δημόσιων υπηρεσιών και της ΑΑΔΕ και θα διευκολύνει τον πολίτη, καθώς για θέματα με εμπλεκόμενες πολλές υπηρεσίες του Δημοσίου θα απαιτείται μία μόνο επίσκεψη στο Δημόσιο από τον εμπλεκόμενο πολίτη.
Ακόμη έκανε λόγο για ανάγκη ανάπτυξης των πληροφοριακών συστημάτων, τα οποία έχουν σημαντικό ρόλο στις διασταυρώσεις στοιχείων, προσθέτοντας πως προχωρά η πρόσληψη στελεχών με κατάλληλες ικανότητες, που θα ολοκληρωθεί έως το 2018.
Πηγή: Bigbusiness.gr