3 top δεξιά, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η μείωση των τιμών φτάνει… αναιμική στους καταναλωτές

Μικρή μείωση στις τιμές των σούπερ μάρκετ τον Νοέμβριο, δείχνουν τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.

Ωστόσο, η ακρίβεια “ροκανίζει” το πορτοφόλι των νοικοκυριών με τους καταναλωτές να εξηγούν ότι δυσκολεύονται να αγοράσουν ακόμη και βασικά αγαθά.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφονται στα φρέσκα ψάρια και θαλασσινά 6,38%, ορεκτικά, αλίπαστα και άλλα σερβιριζόμενα είδη +5,90%, αλκοολούχα ποτά 5,49%, μπισκότα, σοκολάτες, ζαχαρώδη 3,45%, νερά, αναψυκτικά και οι χυμοί 3,43%.

Ωστόσο, φαίνεται ότι μετά από αρκετό διάστημα, οι καταναλωτές βλέπουν σταθερές ή και μειωμένες τιμές, στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Οι μειώσεις καταγράφονται κυρίως σε απορρυπαντικά και είδη καθαρισμού 9,66%, τροφές και είδη για κατοικίδια 6,81%, χαρτικά, καλλυντικά και είδη προσωπικής υγιεινής 6,16%, βρεφικές και παιδικές τροφές 4,86%, κατεψυγμένα είδη 4,86%.