Σε τροχιά πώλησης μπαίνουν από το ΤΑΙΠΕΔ τα δύο απούλητα Airbus της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που ξέμειναν στο Ελευθέριος Βενιζέλος σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αρχική συμφωνία πώλησης του στόλου στην αμερικανική Apollo Aviation.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι την επόμενη εβδομάδα το Ταμείο Ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τις σχετικές διαδικασίες για τα δύο αεροσκάφη που βρίσκονται καθηλωμένα και απαξιωμένα την τελευταία επταετία.
Πρόσφατα υπογράφτηκε απόφαση του υπουργού Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου και του αναπληρωτή υπουργού Τρύφωνα Αλεξιάδη, σύμφωνα με την οποία συστήνεται ομάδα εργασίας,με στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία θα εξετάσει την τεχνική τους κατάσταση και θα αποφασίσει για την τύχη τους. Δεδομένου όμως ότι τα αεροσκάφη είναι παροπλισμένα πολύ καιρό, είναι φανερό ότι έχουν χάσει την αξία τους και επομένως η αναζήτηση αγοραστή δεν θα είναι εύκολη υπόθεση.
Το 2011 τα τέσσερα αρχικά αεροπλάνα πωλούνταν έναντι 40 εκ. δολαρίων στην αμερικανική εταιρεία. Η τελευταία είχε το δικαίωμα αγοράς των αεροσκαφών έπειτα από τεχνικό έλεγχο. Όμως η πολιτική αβεβαιότητα εκείνης της περιόδου μπλόκαρε τις διαδικασίες. Στο μεταξύ άλλαξαν οι κανονισμοί ασφαλείας και κρίθηκε ότι δύο αεροσκάφη δεν ήταν αξιόμαχα για να πετάξουν. Τότε αποφασίστηκε να διαλυθούν στο «Ελ. Βενιζέλος». Η τεχνική επιθεώρηση των δύο αεροπλάνων που διασώθηκαν έδειξε βλάβες στους κινητήρες και ξεκίνησαν διαπραγματεύσεις για τη μείωση του τιμήματος. Η νέα συμφωνία έκλεισε τελικά στα 9 εκ. δολάρια ανά αεροσκάφος και η σύμβαση κατατέθηκε στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Το τελευταίο την απέρριψε με αποτέλεσμα να ναυαγήσει η πώληση.