Σε καθεστώς default, απαγόρευσης πώλησης εισιτηρίων τέθηκε το βρετανικό παράρτημα του διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου Airfasttickets.co.uk λόγω οφειλών που διαμορφώνονται σε περίπου 45 εκατομμύρια ευρώ, όπως επισημαίνεται στην επιστολή που απέστειλε η ΙΑΤΑ στις αεροπορικές εταιρείες («the company had been put in default in the UK due to their inability to meet the deadline of their remittance obligations»).
Η εταιρεία, όπως αναφέρεται στην επιστολή της ΙΑΤΑ που δημοσιεύεται στις τουριστικές ιστοσελίδες TTG digital και Travel Weekly, διατηρεί συνολικές οφειλές της τάξης των 45 εκατ. ευρώ.
«Βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι νωρίτερα σήμερα το πρωί αναγκαστήκαμε να θέσουμε το γραφείο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε καθεστώς χρεοκοπίας, εξαιτίας της αδυναμίας του να τηρήσει την προθεσμία των εμβασμάτων του», αναφέρει η επιστολή. Η ΙΑΤΑ, γνωστοποίησε ότι το ποσό σε κίνδυνο ανέρχεται στα 14 εκατ. ευρώ για την βρετανική αγορά, στα 22 εκατ. ευρώ στη Γερμανία και στα 9 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα.
«Πέραν της κήρυξης χρεοκοπίας της BSP UK, προχωρήσαμε επίσης στην αναστολή λειτουργίας του πρακτορείου στην Ελλάδα και τη Γερμανία, λόγω τις κοινής ιδιοκτησιακής δομής των εν λόγω πρακτορείων», συνεχίζει η ΙΑΤΑ.
Σε απάντησή της την περασμένη εβδομάδα προς το Travel Weekly, η Airfastickets.co.uk, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία «βρίσκεται σε συνομιλίες με την ΙΑΤΑ, σχετικά με τους όρους της πληρωμής των υποχρεώσεών ως αποτέλεσμα της ραγδαίας και σημαντικής αύξηση του όγκου πωλήσεων. Οι συνομιλίες είναι συνεχιζόμενες και εμπιστευτικές, και είμαστε σίγουροι ότι θα καταλήξουμε σε μια αμοιβαία επωφελή συμφωνία. Η εταιρεία παραμένει χρηματοοικονομικά σταθερή και οι δραστηριότητές μας συνεχίζονται κανονικά».
Την Παρασκευή, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airfasttickets, Νικόλαος Κοκλώνης, δήλωσε ότι τα οφειλόμενα χρήματα βρίσκονται στην τράπεζα και ότι οι συνομιλίες συνεχίζονται με την IATA.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας τους τελευταίους μήνες ώθησε την IATA να ζητήσει την αύξηση των ενέχυρων από τα 11 εκατ. ευρώ στα 20 εκατ. ευρώ.
«Είμαστε μια διεθνής εταιρεία και δεν έχουμε κανένα πρόβλημα» δήλωσε για να προσθέσει ότι η ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρείας έθεσε περιορισμούς στις υπηρεσίες της στην Μεγάλη Βρετανία και ότι επιδώκει να προσλάβει περισσότερους υπαλλήλους στην εξυπηρέτηση πελατών».
Πηγή:capital.gr