Μόνο ο Τσακ Νόρις θα μπορούσε να φιλετάρει ψάρι με το βλέμμα και να ψήσει μπριζόλα με τη σκέψη του.
Κόβει λαχανικά κομματάκια και πίνει ένα ποτήρι μπύρα.
Όλα αυτά για τις ανάγκες διαφημιστικής καμπάνιας Ρωσικής μπύρας χωρίς αλκοόλ.
Η διαφήμιση, έχει γίνει viral με 6 εκατομμύρια προβολές και σύμφωνα με το σενάριο ένας Ρώσος σεφ, αναρωτιέται με τι ποτό να συνοδεύσει ένα από τα πιάτα του.
Τότε πηγαίνει στην ζυθοποιία Hoegaarden, όπου συναντά τον Τσακ Νόρις και τον βγάζει από τη δύσκολη θέση.