O συνταξιούχος πιλότος σε ελικόπτερο διάσωσης Τομ Φάριερ σήμερα εργάζεται στο τμήμα ασφάλειας της αεροπορίας. Οπότε καταλαβαίνετε πως είναι ο άνθρωπος που γνωρίζει από πρώτο χέρι τις πιθανότητες επιβίωσης από ένα αεροπορικό ατύχημα.
Σκεφτείτε τις εξής 4 καταλήξεις μίας αεροπορικής τραγωδίας:
Eπιβιώνετε από ένα αεροπορικό ατύχημα με επιζώντες
Eπιβιώνετε από ένα αεροπορικό δυστύχημα χωρίς επιζώντες
Δεν επιβιώνετε από ένα αεροπορικό ατύχημα με επιζώντες
Δεν επιβιώνετε από ένα αεροπορικό δυστύχημα χωρίς επιζώντες
Οι περισσότεροι από εκείνους που απασχολούνται στο τμήμα ασφαλείας της αεροπορίας εξετάζουν τις εξής 3 συνθήκες:
Aν η δύναμη με την οποία προσέκρουσε το επιβατικό αεροπλάνο ξεπερνούσε τα όρια της ανθρώπινης αντοχής
Αν ο εξοπλισμός γύρω από τους επιβάτες παρέμεινε ουσιαστικό άθικτος, διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα την ένταση της πρόσκρουσης
Αν το περιβάλλον στο οποίο προσέκρουσε το αεροπλάνο ελλοχεύει μετέπειτα απειλές και κινδύνους για τη ζωή των επιβατών ή των διασωστών
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι όσο η πρόσκρουση διατηρείται όσο το δυνατό σε χαμηλότερα επίπεδα, αποτρέποντας την καταστροφή του εσωτερικού εξοπλισμού του αεροσκάφους και ελαττώνοντας τον κίνδυνο εκδήλωσης πυρκαγιάς τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες επιβίωσης των επιβατών.
Αν οι επιβάτες παραμείνουν καθισμένοι σωστά στις θέσεις τους μέχρι να σταματήσει ο θόρυβος και η κίνηση, μειώνονται οι πιθανότητες εξάπλωσης της φωτιάς που συνήθως ξεσπά στα πρώτα καθίσματα και τα υποπροϊόντα της καύσης γίνονται λιγότερο τοξικά, γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές περισσότερες δυνατότητες να παραμείνουν όλοι οι επιβαίνοντες ζωντανοί.
Πηγή: Independent