Ζητείται άραβας σεΐχης ή ρώσος μεγιστάνας να αγοράσει την αλεξίσφαιρη και αλεξίβομβη κρατική BMW, αξίας 750.00 ευρώ, η οποία μένει προς το παρόν στα αζήτητα. Ποιος αλήθεια θα αγοράσει ένα τέτοιο ακριβό αυτοκίνητο και τι να το κάνει, διερωτάται και ο αρμόδιος για τα κρατικά αυτοκίνητα, αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλος. Η εντολή ωστόσο του Πρωθυπουργού είναι να πωληθούν τα υπουργικά αυτοκίνητα και είναι σαφής, αλλά μη νομίζετε ότι για να γίνει αυτό είναι εύκολη υπόθεση. Να σας αποκαλύψω ότι το κράτος δεν διαθέτει μόνο μία πανάκριβη BMW, αλλά δύο και η «δίδυμη αδελφή της πανάκριβης και πολυτελούς Μπέμπας του Μνημονίου» βρίσκεται παρκαρισμένη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε αγοραστεί επί κυβερνήσεως Γ. Παπανδρέου, είχε παραχωρηθεί στον εκάστοτε υπουργό Δημόσιας Τάξης και εν συνεχεία παραχωρήθηκε στον πρωθυπουργό. Η πρώτη της εμφάνιση ως πρωθυπουργικό αυτοκίνητο έγινε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», όταν ο τότε πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς πήγε να παραλάβει την Ανγκελα Μέρκελ. Να σημειώσω ότι η καγκελάριος της Γερμανίας διαθέτει και αυτή BMW, αλλά το πιο φθηνό μοντέλο.
Είτε πουληθούν είτε όχι τα δύο θωρακισμένα αυτά αυτοκίνητα, η εξοικονόμηση χρημάτων για το κράτος (αφήνοντάς τα ανενεργά) θα είναι μεγάλη. Να σκεφτείτε ότι θέλουν περίπου 10.000 ευρώ τον χρόνο το καθένα για συντήρηση και δεκάδες χιλιάδες ευρώ για βενζίνη. Την ίδια ώρα άρχισε από την επομένη των προγραμματικών δηλώσεων του Πρωθυπουργού η απογραφή των κρατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν (μόνο) τα υπουργεία. Δεν θα το πιστέψετε αλλά βρέθηκαν έως σήμερα 700 κάθε κατηγορίας και κάθε κυβισμού. Μόνο το σέρβις τους στοιχίζει στους φορολογουμένους 2.100.000 ευρώ τον χρόνο (και εάν τρακάρει κανένα απ' αυτά προσθέστε και άλλα χρήματα). Αρχισαν όμως και οι πρώτες εξαιρέσεις από την απόφαση του Πρωθυπουργού: τα κρατικά αυτοκίνητα που διατίθενται για τη μεταφορά των υψηλόβαθμων αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (περίπου 680) δεν θα πειραχθούν.
Στο σφυρί βγήκε και το ένα από τα τρία πρωθυπουργικά αεροσκάφη. Είναι αυτό που το πήρε τζάμπα η κυβέρνηση (τρόπος του λέγειν, δηλαδή), βραζιλιάνικης κατασκευής ως αντιστάθμισμα για την αγορά των ιπτάμενων ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας. Πρόκειται για το μικρό Εμπραέρ, το οποίο και στο παρελθόν έγινε ανεπιτυχώς προσπάθεια να πωληθεί και επειδή κανένας δεν το αγόραζε, αποφασίστηκε τότε να εκπαιδεύονται σε αυτό οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας ή να χρησιμοποιείται για αερομεταφορές. Εδώ για το μοιραίο Φάλκον (με το οποίο είχε σκοτωθεί ο Γιάννος Κρανιδιώτης) έκαναν τρία χρόνια να βρουν αγοραστή, αφού «σκότωσαν» την τιμή του και τελικά αυτός που το αγόρασε το έκανε όπως έμαθα… καντίνα.
πηγή: Βηματοδότης