Με δύο «γραμμές» εμφανίστηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.
Αρκετοί βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης διεκδίκησαν την «πατρότητα» του εν λόγω νομοσχεδίου υποστηρίζοντας πως εκείνοι είχαν θέσει τις βάσεις για τα ΣΒΑΚ. Με θετικά λόγια αναφέρθηκε στο νομοθέτημα η Θεοπίστη Πέρκα, λέγοντας πως τα ΣΒΑΚ ήταν σε εκκρεμότητα από τον καιρό που η ίδια ήταν γενική γραμματέας στο Υπουργείο Μεταφορών. Η ίδια μάλιστα τόνισε πως ικανοποιείται από τις νομοθετικές ρυθμίσεις. Θετικά εκφράστηκε και ο Νεκτάριος Σαντορινιός λέγοντας πως “το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση”.
Απεναντίας η Κατερίνα Νοτοπούλου χαρακτήρισε “ημιτελές” το σχέδιο για τα ΣΒΑΚ, που όπως είπε “καταλήγει να χάνει το στόχο του εξαιτίας της μονοδιάστατης προσέγγισής του”. Την σκληρή “γραμμή” επέλεξε και ο Νίκος Παππάς, που είδε πλήθος ελλείψεων στο νομοσχέδιο.
Φαίνεται συνεπώς ότι αφενός ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έχει κάνει καλή δουλειά με το νομοσχέδιο και αφετέρου ότι στο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθούν να ταλανίζονται από τις δικές τους εσωτερικές αντιθέσεις.