Σε λειτουργία τέθηκε μέσα στο αεροδρόμιο της Ρόδου το γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών του Υπουργείου Εξωτερικών για όσους τουρίστες απεγκλωβίστηκαν από τη φωτιά.
Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά το help desk του Υπουργείου Εξωτερικών λειτουργεί στον τερματικό σταθμό 1 με σκοπό να παράσχει βοήθεια στους ξένους επισκέπτες της Ρόδου, που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα καταλύματά τους λόγω της φωτιάς.
Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση των ξένων, οι οποίοι έχουν χάσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα. To Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που βρίσκονται ήδη στη Ρόδο.
Στην ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται επίσης:
«Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα:
+30 6985889650 / 6983209611
Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941
H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.
Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200».