Με τον Απόστολο Τζιτζικώστα συναντήθηκε στις Βρυξέλλες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος, ο οποίος πραγματοποιεί διήμερη επίσκεψη στην έδρα της Ε.Ε., στο πλαίσιο των επαφών του με πολιτικούς και θεσμικούς εκπροσώπους της Ένωσης και της ευρωπαϊκής Αριστεράς.
«Συναντηθήκαμε με τον επίτροπο Μεταφορών και Τουρισμού, τον κ. Τζιτζικώστα, σε μια μέρα όπου στην Ελλάδα, δυστυχώς, διατυπώνεται ακόμη μια φορά ένα έλλειμμα αξιοπιστίας κατά της λειτουργίας των θεσμών, και ιδιαίτερα των θεσμών που συνδέονται με την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών και των ατυχημάτων», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Φάμελλος, αναφερόμενος στο πόρισμα για τα Τέμπη και σημειώνοντας ότι πρόκειται για «μια αμφισβήτηση που ξεκινάει από την κυβέρνηση και μειώνει την αξιοπιστία και την ισχύ του ΕΟΔΑΣΑΑΜ».
Όπως είπε για την συνάντησή του με τον αρμόδιο Έλληνα επίτροπο, «του θέσαμε τα σοβαρά ζητήματα ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών. Προβλήματα ασφάλειας, που επιβεβαιώνει η προειδοποιητική επιστολή που ο κ. Τζιτζικώστας έστειλε στην ελληνική κυβέρνηση, μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του».
«Ζητήσαμε να ενημερωθούμε αν σήμερα έχουν επιλυθεί τα σοβαρά προβλήματα ασφάλειας και απαιτήσαμε να υπάρχουν άμεσες παρεμβάσεις ώστε να είναι ασφαλείς οι σιδηρόδρομοι στη χώρα», προσέθεσε ο κ. Φάμελλος, τονίζοντας επίσης, πως «ζητήσαμε να υπάρχει ενημέρωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα θέματα ασφάλειας των ελληνικών σιδηροδρόμων, το οποίο ο επίτροπος δεν αρνήθηκε».
Πρόκειται, όπως σχολιάζουν πηγές της Κουμουνδούρου, για μια άκρως ενδιαφέρουσα τοποθέτηση του επιτρόπου, καθώς η ΝΔ, με σύμμαχο τη Φωνή Λογικής (ΕΛΚ και ακροδεξιά δηλαδή) έχουν μπλοκάρει 4 φορές το αίτημα των ΣΥΡΙΖΑ-LEFT να γίνει συζήτηση στην Ολομέλεια.
Ο Σωκράτης Φάμελλος προσέθεσε, καταληκτικά, πως «ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καταθέσαμε μια πρόταση ενίσχυση των συνδέσεων στα Βαλκάνια και φυσικά με κεντρικό ρόλο των λιμανιών της Ελλάδας, της Θεσσαλονίκης, της Ηγουμενίτσας και της Αλεξανδρούπολης και της ενίσχυσης των κάθετων διασυνδέσεων, ώστε να δοθούν απαντήσεις όχι μόνο στην ενίσχυση του εμπορίου και των συναλλαγών και των επικοινωνιών στα Βαλκάνια, αλλά ταυτόχρονα στα μεγάλα ζητήματα του προβλήματος του παγκόσμιου εμπορίου, λόγω της αλλαγής των δασμών από τη διοίκηση Τραμπ, αλλά και της κλιματικής κρίσης. Για να υπάρχει ασφάλεια στις μεταφορές, πρόσβαση των πολιτών, ασφάλεια της εργασίας και ενίσχυση της ευρωπαϊκής αγοράς».