Την ετοιμότητα του ελληνικού τουρισμού στο να «ανοίξει» επισήμως από τις 15 Ιουνίου την υποδοχή ξένων και Ελλήνων τουριστών υπογράμμισε κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020, ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης.
«Σας καλωσορίζω σε μια ιδιαίτερη βραδιά. Που κρύβει μέσα της εθνική αξία», ανάφερε ο Χ. Θεοχάρης, συμπληρώνοντας ότι «η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ. Παρέμεινε και παραμένει ανοιχτή πρόσκληση».
«Ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα» ανάφερε παραθέτοντας τους άξονες στους οποίους θα κινηθεί το σχέδιο επαναλειτουργίας των τουριστικών δομών, αλλά και το πλαίσιο για το οποίο έχει προνοήσει η κυβέρνηση.
«Πρώτον, από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά. Με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών, αδιάβλητα. Ώστε να μην θέσουμε σε κίνδυνο το αγαθό της υγείας.
Δεύτερον, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση, έτοιμοι να παρέμβουμε όπου μας πουν οι ειδικοί. Ώστε να έχουμε τον έλεγχο της υγείας μας.
Τρίτον, έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής. Ώστε να μην επιτρέψουμε στη νόσο να επεκταθεί.
Τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς από την Αθήνα μέχρι το τελευταίο νησί της χώρας μας. Ώστε να έχει ο κάθε πολίτης και ο κάθε τουρίστας την φροντίδα που του αξίζει».
Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται. Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα. Έτσι ώστε η ευχή που συνοδεύει τη χώρα μας στο πέρασμα των αιώνων να ακουστεί αυτή τη φορά, μέσα στο Ελληνικό καλοκαίρι δυνατότερα: «Ευοί – Ευάν, Στην υγειά μας. Το ελληνικό καλοκαίρι που το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ! Το ελληνικό καλοκαίρι που το χρειάζονται οι φίλοι μας από το εξωτερικό φέτος,περισσότερο από ποτέ», υπογράμμισε
Η νέα καμπάνια, ανάφερε ο υπουργός Τουρισμού, ξεκινάει σήμερα κι ανοίγει τα φτερά της για να φθάσει στα πέρατα του κόσμου». Τόνισε ότι πρόκειται για αποτέλεσμα μιας ακόμα δυναμικής συνέργειας στον χώρο του τουρισμού, ανάμεσα στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. «Το Υπουργείο Τουρισμού, o EOT, η Marketing Greece, και ο Steve Vranakis ένωσαν τις δυνάμεις τους. Και με τη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, θα ταξιδέψουν την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν της παντού. Θέλουμε ακόμα περισσότερες τέτοιες συμμαχίες, με ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στον τουρισμό μας και θα είμαστε καταλύτες για να συμβούν».